Tuesday, February 16, 2010

c achoi kawen suda :)




macam biasa lah , kalau jiran kita ada yang mahu berkahwin mesti kita pergi tolong , jadi aku sebagai jiran yang mithali pun pergi tolong menyemak di rumah dorank tu , HAHA .

MALAM BERINAI




I take this picture before I go to neighboring home, lae pun kelam-kabut sda aku time nee , sampai kena kasih tinggal nee aku -,- adesshhh (!) trpksa la aku jlan sndiri . time aku smpai suda d rumah c achoi tu , trusss mcam aku pndai jumpa nee cewek-cewek sri pandan .





NAAA , nee la dorank tuu , HAHA . aku bawa la dorank nee p rumah aku , mw minta teman ambik keronsang , HAHA . Tiba-tiba mcam kmi pndai bergambar nee .tu jak la gambar yg sempat aq ambik .then kami pegi la tgok org menyanyi , menari poco-poco n joget .



HARI PERSANDINGAN

awal pagi lae nee , aku bangun maw pegi rumah sblah , biasa la org muda tu la SEMANGAT . HAHA (!) . aku maw p mkan la nee , tiba-tiba aku jumpa nee budak , HAHA . adik c TOTONG bhaa neee ,nama dea LALA . cumilkan ?




c TOTONG pnggil la aku naek atas , aku engat ada apa tdi , ermmm rupa2nya ada sesi bergambar arr , tpi bukan dgan PENGATIN . kami2 jak bhaa . HAHA :) sempat lae aku pose bhaa .






errrrmmmm , nee bkan pengatin arr . ini anak buah pengantin , nie la tu c TOTONG n laki dea , HAHA :)




SEKIAN DAN TERIMA KASIH :)





0 comments:

Post a Comment

 

Design By:
SkinCorner from Jack Book